Miele S6 Amarillo geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele S6 Amarillo geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

autofluisteraar 27-04-2014
Geschreven voor: Miele S6 Amarillo geel

Na vele lange jaren te hebben gemodderd met een zakloze stofzuiger van een heel bekend merk, nu dan terug naar de stofzak.... en dat had ik al veel eerder moeten doen! Deze Miele is gewoon een goed apparaat. Zit eenvoudig maar doordacht in elkaar. Zuigt als de beste. Op mijn veloursachtig tapijt voldoet standje 2 van 6, waarbij hij dan zacht suizend achter je aan rijdt. Dat achter je aan rijden gaat overigens erg gemakkelijk. De drie hulpstukken zitten in een houder die je bij de handgreep om de stofzuigerslang kan klikken of op de plek waar de stofzuigerslang de machine in gaat. Ik heb het laatste gedaan en dat bevalt goed. Machine is Made in Germany, naar het schijnt wel door een hoop robots, maar in elk geval is de productie weer terug in onze contreien (Bielefeld of Gütersloh meen ik). Hij weegt weinig, ziet er superstrak uit. Bij het zuigen van de trap kun je hem op zijn achterste zetten omdat ie de lucht uitblaast via het roostertje op de foto. Duurzaamheid is afwachten, ik koop er een 5-jaar-garantiebox bij van 60 euro, met daarin vier pakken stofzuigerzakken en ik ga het meemaken. Na jaren eindelijk weer eens met plezier stofzuigen.